فروش سنگ نما

فروش سنگ نما

فروش سنگ نما

در این سایت تمامی سنگ نما به با قیمت مناسب و در تمامی ابعاد به فروش می رسد.ما اطلاعات کافی برای فروش سنگ نما در اختیار شما قرار می دهیم و سعی می کنیم تا خریدی آگاهانه داشته باشید.سنگ نما در انواع و قاسم مختلفی وجود دارند و هر کدام دارای ویژگی های خاص هستند که باعث می شوند، کاربردشان متفاوت باشند.بعضی سنگ نماها برای دکوراسیون داخلی مناسب هستند و بعضی برای نمای بیرونی ساختمان مناسب هستند.اگر سنگ نما نا مناسب خریداری کنید، علاوه بر هزینه اضافی که خرج کرده اید و وقتی که به هدر رفته است، باید هزینه بیشتری برای نصب آن بپردازید به علاوه ممکن است طول عمر کافی برای شما نداشته باشد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات قیمت فروش سنگ نما در انواع و اقسام مختلف با ما تماس بگیرید.هزینه مشاوره در مورد فروش سنگ نما رایگان می باشد.

در این قسمت سعی داری شما را با سنگ نمایی اشنا کنیم که خرید و فروش آن بسیار زیاد شده است.

سنگ تراورتن

شما می توانید بهترین و مرغوب ترین سنگ نماها را با مراجعه به مراکز فروش سنگ نما پیدا کنید و بخرید.هر کدام از مراکز فروش سنگ نماها به فروش سنگ نمای خاصی مشغول است اما همه آنها در انبارشان سنگ تراورتن دارند، زیرا این سنگ جزو پر کاربردترین سنگ نماها در کشور ما می باشد.سنگ تراورتن جایگاه خوبی را در بازار ایران به خود اختصاص داده است.می توان گفت سنگ تراورتن جزو معروف ترین و شناخته شده ترین سنگ های ساختمانی به شمار می رود و شرکت های بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش سنگ تراورتن مشغول به فعالیت هستند.

برای خرید و فروش سنگ نماهایی مثل سنگ تراورتن می توانید به نمایندگی ها و دفاتر فروش کارخانجات تولید کننده تماس بگیرید یا حضوری به ملاقات آنها بروید.معمولا کارخانه های تولیدکننده سنگ نما ها تخفیف خیلی خوبی برای فروش سنگ نما به شما ارائه می دهند همچنین خیلی از کارخانه ها امکان خرید و فروش اینترنتی را برای مشتریان خود به وجود آورده اند.لازم به ذکر است که خریداران عمده شامل تخفیف بیشتری می شوند زیرا مبلغ خرید آنها بسیار بیشتر از مشتریان معمولی است و خرید آنها دو سه ماه یک بار تکرار می شود به همین دلیل کارخانه ها و نمایندگی های فروش سنگ نما، به آنها تخفیف بیشتری ارائه می دهند.

سنگ تراورتن ویژگی های منحصر به فردی دارد.به دلیل همین ویژگی ها می باشد که سنگ های تراورتن خواستار بیشتری دارند.اولین ویژگی مهم سنگ های تراورتن طیف رنگی متنوع آنها می باشد.سنگ های تراورتن را می توانید در انواع و اقسام مختلف رنگی مشاهده کنید.رنگ های سنگ تراورتن بیشتر شبیه به سفید، کرم، زرشکی، مشکی، شکلاتی و قرمز می باشد.

ویژگی دوم سنگ های تراورتن مقاومت آنها در برابر تغییرات جوی و آب و هوایی می باشد.به همین دلیل قابلیت استفاده برای مدت طولانی را نیز دارد.

ویژگی سوم سنگ های تراورتن قیمت مناسب آن ها نسبت به سایر سنگ های ساختمانی می باشد.البته این قیمت مناسب کاملا طبیعی است زیرا کشور ما دارای معادن سنگ تراورتن می باشد و می تواند به اندازه تقاضا مشتریان، سنگ تراورتن استخراج و سپس فرآوری کند.اگر به هر دلیلی بین تولید و تقاضا مشکلی پیش بیاید و این تناسب به هم بریزد، قیمت سنگ نما تراورتن نیز تغییر می کند.

ویژگی چهارم سنگ تراورتن کیفیت مطلوب آن می باشد که باعث می شود برای بیشتر  قسمت های ساختمان استفاده شود.شما می توانید از سنگ تراورتن هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای ساختمان استفاده کنید.

ویژگی پنجم سنگ تراورتن ابعاد و اندازه های مختلفی است که از آن در بازار ایرانی یافت می شود.سنگ های ساختمانی به راحتی برش نمی خورند و برای این کار نیاز به ابزارآلات خاصی می باشد اما سنگ تراورتن را می توانید در هر اندازه ای در بازار پیدا کنید.

ویژگی ششم سنگ تراورتن خنک بودن این سنگ است.طبیعت این سنگ سرد است و برای مناطق گرمسیر توصیه می شود زیرا اگر در معرض نور آفتاب قرار بگیرد (البته به عنوان سنگ نما)، گرما را به داخل خانه راه نمی دهد.همچنین به عنوان سنگ کف هم می توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی هفتم سنگ تراورتن خاصیت صیقل پذیری آن است

ویژگی هشتم سنگ تراورتن مقاومت آن در برابر ضربه و فشار می باشد.این سنگ با ضربه و فشار خش بر نمی دارد و سطح صاف آن تغییر نمی کند.

ویژگی نهم سنگ تراورتن این است که در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است.بسیاری از سنگ ها این خاصیت را ندارند.وقتی از سنگ ساختمانی برای نمای ساختمانتان استفاده می کنید حتما باید دنبال این ویژگی باشید.زیرا آب باران به آرامی به سنگ نفوذ کرده و و در فصل سرما یخ می زند.همین انجماد باعث ترک خوردن و شکاف برداشتن سنگ می شود.بنابراین لازم است که سنگ نما در برابر نفوذ اب مقاوم باشد.

ساب پذیری هم به نوعی فراوری سنگ های ساختمانی می گویند که ان شکل و طرح سنگ ساختمانی زیبا تر می شود.هر سنگی این قابلیت را ندارد ولی سنگ تراورتن با این فراوری به نمای ساختمان شما جذابیت بیشتری می بخشد.البته قیمت آن هم بالا تر می رود ولی برای کسی که به دنبال طرح های شیک و خاص هست، انتخاب فوق العاده ای است.

قطعا برای نصب سنگ هم باید هزینه ای بپردازید قیمت نصب سنگ روی نما یا هر جایی دیگر از منزل، براساس میزان سختی و سفتی سنگ متفاوت است. همچنین سنگ باید قابلیت برش و صیقل خوردن هم داشته باشد. سنگ تراورتن مناسب برای نصب روی نما می باشد و نیازی به پرداخت هزینه سنگین برای نصب ندارید. از طرف دیگر در زمان خود هم صرفه جویی می کنید. چون کار نصب سنگ تراورتن زودتر از بقیه سنگ ها تمام می شود.

قیمت فروش سنگ نما تراورتن

سنگ نما تراورتن در بازار ایران به قیمت مناسب به فروش می رسد زیرا کشور ما دارای معادن این سنگ می باشد و نیازی به واردات آن ندارد از طرف دیگر تقاضا متناسب با تولید باعث شده است که قیمت این سنگ مناسب تر نسبت به باقی سنگ های ساختمانی باشد.

با مراجعه به نمایندگی های فروش سنگ نما در سراسر کشور می توانید از قیمت فروش سنگ تراورتن با خبر شوید.

همچنین بسیاری از مراکز فروش سنگ های ساختمانی شماره تماس جهت راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان ارائه می دهند تا نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشید و حتی با یک تماس سفارش خود را ثبت کنید.

بسیاری از مراکز فروش سنگ نما ها برای پیشرفت بیشتر راهی برای خرید و فروش سنگ نما به صورت اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کرده اند. این روش هم مناسب می باشد.

با مراجعه به سایت ما می توانید از انواع و اقسام سنگ نماهای مختلف دیدن کنید.ویژگی های آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و خریدی آگاهانه داشته باشید. دقت داشته باشید که قیمت سنگ هایی از یک نوع ممکن است متفاوت باشد مثلا سنگ تراورتن دارای انواع و اقسام و رنگ بندی های متنوعی می باشد که هر کدام دارای قیمت فروش متفاوتی نسبت به دیگری هستند.

قیمت سنگ تراورتن بر اساس کیفیت و رنگ بندی تغییر می کند.برای مثال نوع درجه یک سنگ تراورتن از بهترین نوع متریال تولید میشود، دوام و ماندگاری بالایی دارد و ساب پذیری مناسبی هم دارد. با توجه به ویژگی های بیان شده قیمت بالاتری نسبت به درجه دو دارد.

سنگ تراورتن درجه دو از نظر متریال های استفاده شده نسبت به درجه یک ضعیف تر است اما قیمت مناسب تری دارد.

اگر به دنبال سنگ تراورتن ارزان هستید، سنگ های تراورتن درجه سه می تواند شما را به هدفتان برساند. این سنگ ها از نظر متریال های استفاده شده برای تولید در درجه سوم قرار می گیرند و دوام وماندگاری آنها به اندازه درجه 1 و 2 نیست.

سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد شناخته شده ترین سنگ های تراورتن می باشد.این سنگ ها مقاومت بالاتری دارند و زیبایی آنها خیره کننده است. همین دلایل باعث می شود که روز به روز به طرفداران و خریداران این نوع سنگ تراورتن اضافه شود.سنگ تراورتن حاجی آباد در تخلخل های مختلف و سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است و دست شما برای انتخاب کاملا باز است.

سنگ تراورتن حاجی آباد علاوه بر اینکه مقاومت بیشتری دارد، تخلخل کمتری داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم تر است. فرایند فراوری ساب باعث جذاب تر شدن و زیبا تر شدن این سنگ می شود.

سنگ تراورتن در رنگ ها و طرح های مختلف تری نسبت به سایر سنگ های تراورتن به بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است که اگر سنگ تراورتن حاجی آباد دارای رنگ روشن تری باشد، کیفیت بیشتری داشته و در نتیجه ارزش اقتصادی آن بیشتر است.

از دیگر ویژگی هایی که در قیمت گذاری سنگ تراورتن حاجی آباد تاثیر گذار هستند می توان به وجود موج های منظم و هاله روی سطح سنگ، ضخامت سنگ، سورت بندی سنگ، ابعاد سنگ و فراوری های مختلف روی آن اشاره کرد. مهمترین روش برای فرآوری سنگ تراورتن حاجی آباد، فرآوری تیشه‌ای، فرآوری چرمی و فرآوری آنتیک است. هر نوع از این فراوری ها دارای پروسه مخصوص به خود هستند که در قیمت نهایی سنگ تاثیر بسیاری دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مشاوره رایگان
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
اسکرول به بالا